måndag 9 mars 2009

Taking control


[Minni Havas]

Nu har jag äntligen tittat över vad jag vill ska ske nästa termin och kommit fram till att jag ska söka till Fridhem folkhögskola [igen] och S.E.T [Stockholms elementära teaterskola] nu i vår för att förhoppningsvis komma in på någon av dem. Annars har jag sagt det att jag flyttar utomlands och vill då helst antingen till Italien eller Frankrike [Stockholm börjar kännas litet].. Och egentligen så är frankrike det smidigare alternativet i och med att man har kvar lite av sin knackiga skolfranska, men det skulle verkligen vara underbart att få bo och leva i Rom ett tag. Annars så är pr och marknadsföring något som intresserar mig och som jag kan tänka mig att plugga..utomlands i så fall så klart.

Fortsättning följer..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjenare , funderar också på att flytta från sthlm! haha utomlands låter väldigt lockande :D tänkte du studera där?
kram tiffaany
tiffaanybrown.blogg.se